16 Eylül 2014 Salı

Merhaba Blog Takipçileri

  Arkadaşlar hoş geldiniz.

  Malumunuz, günümüzde teknoloji evimizin, işimizin ve cebimizin vazgeçilmezi. Eh, hal böyle olunca, yıllardır kullandığım sosyal ağları ben de giderek yoğunlaşan bir şekilde kullanmaya başladım. Şikayetçi de değilim :)

  Kendimi kısaca tanıtmam gerekirse, tam anlamıyla bir ''Dönemsel Ev hanımı'' olduğumu söyleyebilirim. Yani, çalışma hayatından vaz geçemeyip, çalıştığı ortamlarda disiplin, güven, aidiyet duygusu ve yaratıcılık arayan, bulamadıkça da iş değiştiren ve bu değişiklikler arasında da birkaç aylık sürelerde ev hanımı olan bir bayanım :)
  İşte, bu blog ve web sitesi tasarlama, yazma-çizme, pişirme, dikme-biçme, kesme-yapıştırma, alışveriş hadiselerine de hep bu evde olduğum süreçlerde ivme kazandırabiliyorum. Bu süreçler de bir süre sonra öyle bağımlılık yaratıyor ki, sonrasında kallavi bir iş bulsam dahi başlaması zor geliyor.
  Bu arada, dünya şebeği ve dilli bıdık bir oğlum var, kendisi 5 yaşında. Blogumda zaman zaman kendisinden de söz edeceğim sizlere. Okul öncesi çağında çocuğu olan annelere minnak ipuçları verecek, bazen de dert yanacağım :)
  Aldığım psikolojik eğitimler ve kendime kattıklarımla oluşturduğum web sitemin ardından, şimdi de bayanlara özel keyifli yeni bir blog yaratmak istedim. Buradan da fenomen olamazsam, yine iş arayacağım, bak haberiniz olsun. Beni takibi bırakmayın canlarım, ki 9-6 x 6 gün sistemine ateşe atar gibi atmayın beni, anlaştık mı? :)
Yeniden hoş geldiniz, keyifli gezintiler hepinize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder