5 Ekim 2014 Pazar

Sivilceli Hatunlar...

Can pareler, öncelikle herkese mutlu, huzurlu nice bayramlar diliyorum 😊

Arkadaşlar, itiraf ediyorum ki, 18 yaşımdan bu yana (34) aknelerim beni hiç terk etmediler sağolsunlar. Neler neler denemedim. Kükürtlü sabunlar, pahalı kozmetik ürünler, evde hazırladığım doğal zımbırtılar, antibiyotikler... Her türlü çare denilenden medet umdum, ama yok.
Geçenlerde yine azmış sorunsalım nedeni ile internette araştırma yaparken lilakutu diye bir site buldum. Sevgili Ayşenur Yazıcı da sanıyorum tanıtım işlerini yürütüyor. Ürünlerin çoğu % 80-95 oranında naturel. Yani katkısız (paraben, alkol vs yok). Bir kaç blog yazan kızçe de övüyor epey ürünleri, dedim bir göz atayım siteye.
Kendimi kaptırıp TR da market ve eczanelerde rastlayamayacağınız bu ürünlerden bir set yaptım ve satın aldım. Bir yüz yıkama jeli, bir tonik ve bir de sivilce karşıtı losyon. Markaları yazmıyorum, aşağıda fotoğrafları var nasılsa.
Tümü yağlı ve akneli ciltler için olmasına rağmen kesinlikle kuruluk ve soyulma yaratmadı. Hele Anti Acne losyonu nemlendirdi bile. Ayrıca çıkmaya yeltenen tüm sivilceleri daha baş göstermeden söndürdü (hepsini sabah-akşam düzenli kullanıyorum). Ayrıca, sitenin müşteri hizmetleri de çok ilgili, kargo da ertesi gün kapınızda ve kutunuzdan bir kaç tane de deneme boy size uygun ürün de çıkıyor,  sürprizlerle dolu cici bir hizmet yani. Deneme ürünü olan salyangoz jelinden de çok memnun kaldım, ilk fırsatta alacağım.
Durum budur. Sivilceli hatun kişilere bu ürünleri öneririm.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder