26 Ekim 2014 Pazar

Sonbahar Tablosu 2

Eveeet, geçenlerde sizlerle paylaştığım sonbahar yaprakları ve kuru bitkilerden tablo yapma hadisesini bu yıl da geleneksel olarak yineledim :)
Bu defa farklı renk tonlarında yaprak ve kurumuş mavi çam dallarını kullanarak bir konsept oluşturdum. Geniş mukavvanın üzerini turkuaz yeşili fon kağıtlarıyla kaplayıp, anneciğimin benim için bahçesinden topladığı yapraklarla bir tablo oluşturdum. Yapıştırıcı olarak bu defa uhu ve bant kullandımm her ikisi de yaprakları kağıda gayet güzel sabitliyor.
Fotoğraflarını heyecanla aşağıda paylaşıyorum. Henüz camlı çerçeveye yerleştirmedim ve fon kağıtlarını mukavvaya düzgünce yapıştırmadım. Tam bittiğinde o halinin fotoğraflarını da ekleyeceğim.
Bence siz de sağanak yağmurlar bastırmadan ve dökülmüş yapraklar çamurda heba olmadan ufak bir poşet dolduracak kadar toplayıp denemelisiniz :)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder